miercuri, 9 decembrie 2009

Consultanta financiara

De curand am descoperit pe piata din Romania existenta unei companii de consultanta financiara si pentru ca oricum nu aveam altceva mai bun de facut, am zis sa merg si eu sa vad despre ce este vorba. Am ramas placut impresionat sa aflu ca aceasta firma de consultanta financiara se ocupa de toate produsele si serviciile din toate sferele pietei financiare (de la asigurari pana la investitii la bursa si acordarea de credite de locuinta). O idee exceptionala, de alt fel, pentru ca romanul are nevoie de cineva care sa-i gaseasa cele mai bune solutii financiare, majoritatea romanilor nu au timp sa umble de colo colo prin oras sa gaseasca cele mai bune oferte. Exemplu: daca vrei sa-ti scoti un credit, umblii de zeci de mii de ori pe la banci, care te asalteaza cu zeci de mii de oferte, mai intrebi prietenii ce parere au sau ce solutii au ales ei, dar in final, dupa ce ai pierdut o gramada de timp cu alergatul si cu consultarea ofertelor (din care nu intelegi mare lucru si, in plus, te mai ia si durerea de cap), tot nu esti convins ca ai facut cea mai buna alegere. De aceea, consider ca ideea unei firme de consultanta financiara este bine venita in Romania. Iar daca luam in calcul faptu ca aceasta firma are o experienta de 40 de ani in Europa (firma s-a infiintat in Germania), cred ca merita sa-i acordam un minim de incredere.
Personal am ales sa particip la doua seminarii ale acestei firme, de unde am plecat cu un sentiment placut, si am decis sa ma alatur echipei. De aceea, pentru cei interesati va stau la dispozitie cu mai multe detalii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu